Althaia

Notícies
L’App d’Althaia creix en funcionalitats i permet als usuaris donar opinions i escollir el menú

L’App d’Althaia creix en funcionalitats i permet als usuaris donar opinions i escollir el menú

Les dues noves funcionalitats estan disponibles a través de l'àrea personal de l'app

02/03/2020

L’aplicació mòbil de la Fundació Althaia incorpora aquest dilluns, 2 de març, dues noves funcionalitats que se sumen a les que ja estan operatives des de l’estiu passat i que contribueixen a acostar encara més la institució a la ciutadania. A partir d’ara, els usuaris tenen a l’abast l’Althaia escolta, un nou canal de comunicació directa per fer arribar la seva opinió sobre la seva experiència a la institució. A més, les persones hospitalitzades i que segueixen una dieta basal poden escollir el menú on-line a través de l’app. Les dues noves funcionalitats estan dins de l’Àrea personal, per tant cal estar donat d’alta per accedir-hi.

Althaia escolta és un nou canal de comunicació directa per tal que els usuaris puguin donar la seva opinió de manera fàcil i intuïtiva. Poden traslladar els seus agraïments, suggeriments i queixes i alhora presentar una reclamació on-line. En aquest últim cas, s’ha d’emplenar un formulari igual com si la reclamació es fes presencialment. És la Unitat d’Atenció a l’usuari qui rep i gestiona els missatges dels usuaris. També es crea una nova secció que permetrà realitzar enquestes.

Pel que fa al menú, arran de la posada en funcionament de la nova cuina i la implantació d’un nou sistema informàtic, els pacients amb dietes basals –és a dir, que no tenen cap restricció dietètica– poden escollir el menú digitalment. Aquest nou sistema es va començar a utilitzar de forma satisfactòria a través d’unes tauletes que gestionen les professionals Tècniques en cures Auxiliars d’Infermeria (TCAI) de les diferents plantes d’hospitalització. A partir d’ara, es pot fer també a través de la nova funcionalitat Trieu el menú que s'ha incorporat a l’Àrea personal de l’app, un espai accessible per a aquelles persones que prèviament s’hagin donat d’alta.

D’aquesta manera, es dota de més funcionalitats l’aplicació mòbil d’Althaia, mitjançant la qual els usuaris poden realitzar aquests i altres tràmits de manera online, fent un nou pas endavant en l’eliminació de l’ús tradicional del paper, amb els beneficis mediambientals, d’accessibilitat i d’optimització de recursos que això comporta.

Podeu consultar tota la informació referent a l’aplicació, així com accedir als enllaços per descarregar-se la versió Android o IOS, a través d'aquest enllaç.

Recordem que per accedir a l’Àrea personal de l’app cal donar-se d’alta com a titular en qualsevol dels taulells d’Admissions dels diferents edificis d’Althaia presentant el DNI i el codi d’identificació d’usuari (CIP). Per a terceres persones, cal dirigir-se a Admissions central (Planta 0 de l’Hospital Sant Joan, despatx n.12) amb el DNI i CIP de les dues persones, autorització per escrit o document que acrediti la vinculació (llibre de família, resolució referent a la tutela, etc.).

Consulteu el full informatiu per als usuaris.